Plaaplaa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Keskustelua kaikesta maan ja taivaan väliltä.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Paljastelutopic & nolaustopikki

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Friskies
Juniori
Juniori
Friskies


Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 09.06.2008

Paljastelutopic & nolaustopikki Empty
ViestiAihe: Paljastelutopic & nolaustopikki   Paljastelutopic & nolaustopikki I_icon_minitimeTo Heinä 17, 2008 6:24 am

HUOM! Älkää ajatelko kaksimielisesti . Very Happy Täällä ei paljastella ruumiinosia, senkin perverssit. >8OO

Vaan täällä paljastellaan asioita, salaisuuksianne, sun muita nolauksianne.

Minäpäs kerron teille, että rakastuin muumien siihen ihme kengurukoiraan (no mikä se sitten on?! :'D), mikälie Hipsu, ja kun vanhemmat vei mut johoki ihme muumitapahtumaan pienen, niin siel oli sellanen Hipsuks tai mikä olikaa pukeutunu tyyppi, nii minä tietty menin huutaa sille "RAKASTAN SUA" ja kyselee mennäänkö naimisiin. (: Ei menty. Snif. :'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
pii
Aktiivinen
Aktiivinen
pii


Viestien lukumäärä : 88
Registration date : 08.06.2008

Paljastelutopic & nolaustopikki Empty
ViestiAihe: Vs: Paljastelutopic & nolaustopikki   Paljastelutopic & nolaustopikki I_icon_minitimeTo Heinä 17, 2008 6:39 am

Hipsu! :'''''D Se on NIPSU, tyttöseni. :2 Kengurukoira. ♥ Aw.

No mul on paljastettavaa pirusti.. Ala-asteen ensimmäinen jäynäni opettajille oli sellanen että menin opettajien vessaan ja kun siel on se käsihana, et kun avaa sen vessan kraanan auki (että alkaa valumaan vettä te varmaan tiesitteki sen? XD), ja pitää pohjassa sen käsihanan vettä, niin sielt käsihanasta tulee sitä vettä. No siis. Laitoin sen käsihanan paikoilleen joka oli siin kraanan vieressä. Sitten laitoin teippiä sen nappulan päälle et se on koko ajan pohjassa, ja et kun joku ope menee vessaan ja pesee kädet niin se saa kivan vesipesun. : D Jäätiin kaverin kaa välitunniksi kattomaan kuka menee sinne opetttajien vessaan ja rehtorihan meni sinne, tuli pois sitten litimärkänä. >8D Hihii, ne typerät opettajat ei vielläkään tiiä kuka se julmuri oli kuka toteutti sen pienen "pesun". Siinä minun ikimuistoinen paljastus ♥
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/notoast
pii
Aktiivinen
Aktiivinen
pii


Viestien lukumäärä : 88
Registration date : 08.06.2008

Paljastelutopic & nolaustopikki Empty
ViestiAihe: Vs: Paljastelutopic & nolaustopikki   Paljastelutopic & nolaustopikki I_icon_minitimeTo Heinä 17, 2008 6:54 am

Niin ja pienenä kuvittelin aina et oon salattujen elämien Jenni, niin hypin aina ikkunalaudoilla huudellen vähän väliä jotain et mäpäs oon jenni ja oon näyttelijä. :'D Ja siks hypin ikkunalaudoilla ja juoksin pitkin kämppää ihanku joku kana, koska luulin et se Salkkareiden Jennikin tekis niin aina.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/notoast
Mew
Uusi
Uusi



Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 16.07.2008

Paljastelutopic & nolaustopikki Empty
ViestiAihe: Vs: Paljastelutopic & nolaustopikki   Paljastelutopic & nolaustopikki I_icon_minitimePe Heinä 18, 2008 5:25 am

Paljasteluaaa! Jeij. Ekan tuli mieleen mun ja piin viime kesä! Vai olikse 2 vuotta sitten kesällä.. Very Happy No oli mikä oli, meil oli hauska harrastus siihen aikaan.

Nimittäin POKÉMONIT. :''''D Hähää. <3 Eli selvennän, me kasvatettiin pokemoneja, kuviteltii et meil oli lemmikkein niit. Tehtii nettiin jotai meijän pokemonkenneleitte sivuja.. 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
pii
Aktiivinen
Aktiivinen
pii


Viestien lukumäärä : 88
Registration date : 08.06.2008

Paljastelutopic & nolaustopikki Empty
ViestiAihe: Vs: Paljastelutopic & nolaustopikki   Paljastelutopic & nolaustopikki I_icon_minitimePe Heinä 18, 2008 5:29 am

Mew kirjoitti:
Paljasteluaaa! Jeij. Ekan tuli mieleen mun ja piin viime kesä! Vai olikse 2 vuotta sitten kesällä.. Very Happy No oli mikä oli, meil oli hauska harrastus siihen aikaan.

Nimittäin POKÉMONIT. :''''D Hähää. <3 Eli selvennän, me kasvatettiin pokemoneja, kuviteltii et meil oli lemmikkein niit. Tehtii nettiin jotai meijän pokemonkenneleitte sivuja.. 8D
AINIINN ! Very Happy Toi oli parasta aikaa kyl. Fittu. (8 Teitsi kasvatti tulipokémonei, eiks se nii ollu? Mul ei ollu pokékenneliä. :< Mut oli sentää kaks pokemonii. Joku pikachun se seuraava muoto tms. :'P Siin oli mukan pari muut tyyppii mut jääkööt ne anonyymeiks ettei nolata niit tääl Very Happy MMuistan vielki sen su pokemonsivus osottee Very Happy Mihi myöhemmi ittekki tulin ylläpitäjäks. Niiku tuli se mun yks mesekaverikin.. mmmm.

drunken
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/notoast
Mew
Uusi
Uusi



Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 16.07.2008

Paljastelutopic & nolaustopikki Empty
ViestiAihe: Vs: Paljastelutopic & nolaustopikki   Paljastelutopic & nolaustopikki I_icon_minitimePe Heinä 18, 2008 5:31 am

pii kirjoitti:
Mew kirjoitti:
Paljasteluaaa! Jeij. Ekan tuli mieleen mun ja piin viime kesä! Vai olikse 2 vuotta sitten kesällä.. Very Happy No oli mikä oli, meil oli hauska harrastus siihen aikaan.

Nimittäin POKÉMONIT. :''''D Hähää. <3 Eli selvennän, me kasvatettiin pokemoneja, kuviteltii et meil oli lemmikkein niit. Tehtii nettiin jotai meijän pokemonkenneleitte sivuja.. 8D
AINIINN ! Very Happy Toi oli parasta aikaa kyl. Fittu. (8 Teitsi kasvatti tulipokémonei, eiks se nii ollu? Mul ei ollu pokékenneliä. :< Mut oli sentää kaks pokemonii. Joku pikachun se seuraava muoto tms. :'P Siin oli mukan pari muut tyyppii mut jääkööt ne anonyymeiks ettei nolata niit tääl Very Happy MMuistan vielki sen su pokemonsivus osottee Very Happy Mihi myöhemmi ittekki tulin ylläpitäjäks. Niiku tuli se mun yks mesekaverikin.. mmmm.

drunken
HEI MÄ KASVATIN KYL IHA KAIKKII POKÉMONEI ET EN PELKÄSTÄÄ TULIPOKÉI : D Hei tuu toho chattiin nii muistellaa (: Saat kertoo sen osotteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Samoyed
Tuttu
Tuttu
Samoyed


Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 25.06.2008

Paljastelutopic & nolaustopikki Empty
ViestiAihe: Vs: Paljastelutopic & nolaustopikki   Paljastelutopic & nolaustopikki I_icon_minitimePe Heinä 18, 2008 6:48 am

^ Hajosin. :¨'D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/petzipetz
Petzia
Seniori
Seniori



Viestien lukumäärä : 119
Registration date : 21.06.2008

Paljastelutopic & nolaustopikki Empty
ViestiAihe: Vs: Paljastelutopic & nolaustopikki   Paljastelutopic & nolaustopikki I_icon_minitimeKe Heinä 23, 2008 11:47 am

pii kirjoitti:
Hipsu! :'''''D Se on NIPSU, tyttöseni. :2 Kengurukoira. ♥ Aw.

No mul on paljastettavaa pirusti.. Ala-asteen ensimmäinen jäynäni opettajille oli sellanen että menin opettajien vessaan ja kun siel on se käsihana, et kun avaa sen vessan kraanan auki (että alkaa valumaan vettä te varmaan tiesitteki sen? XD), ja pitää pohjassa sen käsihanan vettä, niin sielt käsihanasta tulee sitä vettä. No siis. Laitoin sen käsihanan paikoilleen joka oli siin kraanan vieressä. Sitten laitoin teippiä sen nappulan päälle et se on koko ajan pohjassa, ja et kun joku ope menee vessaan ja pesee kädet niin se saa kivan vesipesun. : D Jäätiin kaverin kaa välitunniksi kattomaan kuka menee sinne opetttajien vessaan ja rehtorihan meni sinne, tuli pois sitten litimärkänä. >8D Hihii, ne typerät opettajat ei vielläkään tiiä kuka se julmuri oli kuka toteutti sen pienen "pesun". Siinä minun ikimuistoinen paljastus ♥

Ei vitsi vähän hyvä jekku ! Very Happy minkä ikäne olit Very Happy ?
Takaisin alkuun Siirry alas
pii
Aktiivinen
Aktiivinen
pii


Viestien lukumäärä : 88
Registration date : 08.06.2008

Paljastelutopic & nolaustopikki Empty
ViestiAihe: Vs: Paljastelutopic & nolaustopikki   Paljastelutopic & nolaustopikki I_icon_minitimeTo Heinä 24, 2008 2:23 am

Jotain 11-13 vuotias 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/notoast
Petzia
Seniori
Seniori



Viestien lukumäärä : 119
Registration date : 21.06.2008

Paljastelutopic & nolaustopikki Empty
ViestiAihe: Vs: Paljastelutopic & nolaustopikki   Paljastelutopic & nolaustopikki I_icon_minitimeTo Heinä 24, 2008 6:17 am

8DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Paljastelutopic & nolaustopikki Empty
ViestiAihe: Vs: Paljastelutopic & nolaustopikki   Paljastelutopic & nolaustopikki I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Paljastelutopic & nolaustopikki
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Plaaplaa :: Muu keskustelu :: Yleinen keskustelu-
Siirry: