Mew Uusi
Viestien lukumäärä : 6 Registration date : 16.07.2008
| Aihe: Mewsu :3 Ke Heinä 16, 2008 6:26 am | |
| Oikea nimi: Enpä kerro. Lälläslää. Nimimerkki: Kaikkialla Mew, täällä, tuolla, siellä sun täällä olen Mew. Ei ole muita nickejä juu. galleriassakin jokin mew olin aikoinaan mutta eipä ole enään siellä kuvia ei. Lemmikit: Oon melkein kaikille elukoille allerginen (MUR), mutta 2 puppelipuuta löytyy. Oikein playboy pupuja mulla:) Ne ovat sisaruksia, joita ei saa millään erotettua. o.o' Rakastavat toisiaan ja alkaa kauhea ulina jos eivät ole samassa huoneessa keskenään. Toinen on Rumpali, uros, leikattu & risteytys. Toinen taas on Nelli, naaras, risteytys. Rumpalilla on hieno nimi joo. 8D Mmmmm: Elipöö. Olen syntynyt marraskuussa '93 ja olen hieman snobimainen, muutenkin minulle kelpaa yleensä vain merkkivaatteet. 8D Hulluksi on kutsuttu. ja pii muuten pakotti minut tänne rekisteröitymään, niin syyttäkää sitä jos saatte meikätytöstä traumoja. :3 Ollaan piin kanssa tunnettu toisemme vauvaiästä asti. 8P Mutta koska olen huono kirjoittamaan esittelyitä niin lopetankin tämän puuhan tähän. >_> KYSYKÄÄ JOS ON KYSYTTTÄVÄÄÄÄ ! ADDIOSSS | |
|
Petzia Seniori
Viestien lukumäärä : 119 Registration date : 21.06.2008
| Aihe: Vs: Mewsu :3 Ke Heinä 16, 2008 2:58 pm | |
| oi kiva et tulee lisää porukkaa tänne 8DD Mäki tykkään paljo merkkivaatteist :pp ! | |
|
Samoyed Tuttu
Viestien lukumäärä : 43 Registration date : 25.06.2008
| Aihe: Vs: Mewsu :3 To Heinä 17, 2008 2:28 am | |
| | |
|