Plaaplaa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Keskustelua kaikesta maan ja taivaan väliltä.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Mewsu :3

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Mew
Uusi
Uusi



Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 16.07.2008

Mewsu :3 Empty
ViestiAihe: Mewsu :3   Mewsu :3 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 6:26 am

Oikea nimi: Enpä kerro. Lälläslää.
Nimimerkki: Kaikkialla Mew, täällä, tuolla, siellä sun täällä olen Mew. Ei ole muita nickejä juu. galleriassakin jokin mew olin aikoinaan mutta eipä ole enään siellä kuvia ei. Cool
Lemmikit: Oon melkein kaikille elukoille allerginen (MUR), mutta 2 puppelipuuta löytyy. Oikein playboy pupuja mulla:) Ne ovat sisaruksia, joita ei saa millään erotettua. o.o' Rakastavat toisiaan ja alkaa kauhea ulina jos eivät ole samassa huoneessa keskenään. Toinen on Rumpali, uros, leikattu & risteytys. Toinen taas on Nelli, naaras, risteytys. Rumpalilla on hieno nimi joo. 8D
Mmmmm: Elipöö. Olen syntynyt marraskuussa '93 ja olen hieman snobimainen, muutenkin minulle kelpaa yleensä vain merkkivaatteet. 8D Hulluksi on kutsuttu. ja pii muuten pakotti minut tänne rekisteröitymään, niin syyttäkää sitä jos saatte meikätytöstä traumoja. :3 Ollaan piin kanssa tunnettu toisemme vauvaiästä asti. 8P Mutta koska olen huono kirjoittamaan esittelyitä niin lopetankin tämän puuhan tähän. >_> KYSYKÄÄ JOS ON KYSYTTTÄVÄÄÄÄ ! ADDIOSSS
Takaisin alkuun Siirry alas
Petzia
Seniori
Seniori



Viestien lukumäärä : 119
Registration date : 21.06.2008

Mewsu :3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mewsu :3   Mewsu :3 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 2:58 pm

oi kiva et tulee lisää porukkaa tänne 8DD Mäki tykkään paljo merkkivaatteist :pp !
Takaisin alkuun Siirry alas
Samoyed
Tuttu
Tuttu
Samoyed


Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 25.06.2008

Mewsu :3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mewsu :3   Mewsu :3 I_icon_minitimeTo Heinä 17, 2008 2:28 am

PLAYBOYPUPUI.<3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/petzipetz
Sponsored content





Mewsu :3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mewsu :3   Mewsu :3 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mewsu :3
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Plaaplaa :: Käyttäjille :: Oma esittely-
Siirry: