Hopeahuivi Keltanokka
Viestien lukumäärä : 15 Registration date : 12.06.2008
| Aihe: Hopeeeeeeeeeée!!1! Su Kesä 22, 2008 12:50 pm | |
| OIKEA NIMI:Lotte. ó__ò Ei Lotta, Lotte ! >;o Kaikki luulee et moon Lotta, vaik oon Lotte, perkele. > NIMIMERKKI:Hopeahuivi, mistä lie repästy? Joku päähänpistos vaan. Saa kutsua Hopsuksi, oikeastaan pitää :p En sit oo mikään hopeanuoli ihquttelija SUKUPUOLI:olen parrakas nuori mies, totta mooses ULKONÄKÖ:ruma kuin jokin ruma mustatlyhyethiukset. kertoo paljon. värjätyt non. ömm, emoksi kutsuttu >;3 ja vanhemmat sanoo räppäriks koska ne ei tiiä mikä räppäri on, millanen se on jne, mut huom räppäri en ole. >8DDD LUONNEEE:Sellanen jol on tyhmät jutut, varmaan huomasitekin... u__u Seko laiska pöö. Laiska siis olen, laiskalaiskin!!!!!!!! LAISKA, usko poes. Ei jaksais muuta tehä ku nukkua.. tai syödä.. tai olla koneellaaa.. TARA JA DARA:Sekarotuinen Tara, syntynyt 17.3.2008. Tarassa on pumia, papillonia, dreeveriä ja sun muuta jänskää. ;P Sellainen mustavalkoinen otus, joka on hulluna yhteen vetoleluunsa. <3 Tara sai nimensä entisen koirani, Daran, mukaan. Tara & Dara. Molemmat valloittavia ovat nyt ja aina, vaikka toinen onkin siellä jossain, missä lie. ;__; Eli Tara on koirani, pöhkö mikä pöhkö. Meillä on parhaimmat jutut tässä maailmassa, olemme mielisairaita kun olemme vieretysten. ♥ Dara muuten oli jackrusseli jonka kimppuun hyökkäsi toinen koira (koiratraumat tuli ja PAHASTI kävi) ja kasvain tuli ja kasvain leikattiin ja uusi kasvain tuli ja ei ollut muuta vaihtoehtoa siinä sekavassa tilassa että lopetettiin Dara. Dara ei suostunut uloskaan mennä kun pelkäsi että joku käy kimppuun taasen. 8< SÄHKÖPOSTI:Jos joku haluaa ottaa yhteyttä niin hopeahuivi@luukku.comLuen kyllä mailiani harvoin, että lälläslää. buahahaa. | |
|
pii Aktiivinen
Viestien lukumäärä : 88 Registration date : 08.06.2008
| Aihe: Vs: Hopeeeeeeeeeée!!1! Ma Kesä 23, 2008 2:19 am | |
| - Hopeahuivi kirjoitti:
- Sekarotuinen Tara
TARZAN | |
|
Julia Aktiivinen
Viestien lukumäärä : 57 Registration date : 08.06.2008
| Aihe: Vs: Hopeeeeeeeeeée!!1! Ma Kesä 23, 2008 2:10 pm | |
| Teil on ollu meijän koiran kaima ;PP Meilkin Dara-niminen koira. n_n | |