Plaaplaa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Keskustelua kaikesta maan ja taivaan väliltä.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pakkomielteet ja oudot tavat

Siirry alas 
+2
Chi-Chan
Friskies
6 posters
KirjoittajaViesti
Friskies
Juniori
Juniori
Friskies


Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 09.06.2008

Pakkomielteet ja oudot tavat Empty
ViestiAihe: Pakkomielteet ja oudot tavat   Pakkomielteet ja oudot tavat I_icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 5:09 am

Onko teillä kenties outoja tapoja tai pakkomielteitä? Kertokaa meille muille. 83 Mulla on pakkomielteenä ain täyttää meijän koiran juomakuppia. Joo tiiän, outoo. Very Happy Jos se vesi on siinä puolessavälissä, mun on IHAN PAKKO mennä täyttää se ihan täyteen. Et tälläst tääl. What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
Chi-Chan
Juniori
Juniori
Chi-Chan


Viestien lukumäärä : 31
Registration date : 09.06.2008

Pakkomielteet ja oudot tavat Empty
ViestiAihe: Vs: Pakkomielteet ja oudot tavat   Pakkomielteet ja oudot tavat I_icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 5:24 am

Pakkomielle aina vaan kaivella likaa kynsien alta xD
Takaisin alkuun Siirry alas
pii
Aktiivinen
Aktiivinen
pii


Viestien lukumäärä : 88
Registration date : 08.06.2008

Pakkomielteet ja oudot tavat Empty
ViestiAihe: Vs: Pakkomielteet ja oudot tavat   Pakkomielteet ja oudot tavat I_icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 5:36 am

Mun pakkomielteenä on et kaikki kaappien ovet on oltava kiinni. Jos nään kaapin jonka ovi on auki, meen oitis sulkemaan sen. :'D + kynsien pureminen on pakkomielle. x>
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/notoast
Chi-Chan
Juniori
Juniori
Chi-Chan


Viestien lukumäärä : 31
Registration date : 09.06.2008

Pakkomielteet ja oudot tavat Empty
ViestiAihe: Vs: Pakkomielteet ja oudot tavat   Pakkomielteet ja oudot tavat I_icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 6:30 am

Ja mulla on pikkurillin kynnen taittelu pakkomielle xD
Takaisin alkuun Siirry alas
May
Admin
May


Viestien lukumäärä : 42
Paikkakunta : Jääkaappi
Registration date : 08.06.2008

Pakkomielteet ja oudot tavat Empty
ViestiAihe: Vs: Pakkomielteet ja oudot tavat   Pakkomielteet ja oudot tavat I_icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 8:58 am

Mulla on pakkomielteenä et jos nään petaamattoman sängyn, meen heti petaamaan sen. En tykkää jos sängyt on petaamattomia. :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://plaaplaa.omgforum.net
Julia
Aktiivinen
Aktiivinen



Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 08.06.2008

Pakkomielteet ja oudot tavat Empty
ViestiAihe: Vs: Pakkomielteet ja oudot tavat   Pakkomielteet ja oudot tavat I_icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 2:21 pm

Pakkomielteenä sormiin ja housuihin piirtely ja kirjottaminen. drunken
Takaisin alkuun Siirry alas
pii
Aktiivinen
Aktiivinen
pii


Viestien lukumäärä : 88
Registration date : 08.06.2008

Pakkomielteet ja oudot tavat Empty
ViestiAihe: Vs: Pakkomielteet ja oudot tavat   Pakkomielteet ja oudot tavat I_icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 2:24 pm

Ainiiin, piitun, eli minun, outo tapa nümbööörrr one (niit on tuhansii kyl) . Eli son et aina ku en tajuu jtn tai oon ihmeissäni kallistan päätäni. Se näyttää varmaan tosi älykkäält. On alettu huomauttelee ja kyselee et mitä mä päätä kallistelen mut sekin tavallaan pakkomielle mitä en itte hoksaa enkä tajuu et kallistan päätä ainaku ihmettelen. :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/notoast
Chi-Chan
Juniori
Juniori
Chi-Chan


Viestien lukumäärä : 31
Registration date : 09.06.2008

Pakkomielteet ja oudot tavat Empty
ViestiAihe: Vs: Pakkomielteet ja oudot tavat   Pakkomielteet ja oudot tavat I_icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 2:40 pm

Mä teen taas aina ku ihemttelen jotaki sellasen Neutral ton tapasen ilmeen xD sellasesti et toinen silmä on ihan sirillään ja sit vasemman puolen kulmakarva ylenpänä ku norm. ja sit silmä oikeen pyöreenä ja viel sen oikeen puolen kulma kurtussa xD Voi jee näytän tosi järkevältä kaverit aina ennen ku aloin tekeen tota et teeppä se viel xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Samoyed
Tuttu
Tuttu
Samoyed


Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 25.06.2008

Pakkomielteet ja oudot tavat Empty
ViestiAihe: Vs: Pakkomielteet ja oudot tavat   Pakkomielteet ja oudot tavat I_icon_minitimeKe Kesä 25, 2008 7:40 am

pii kirjoitti:
Mun pakkomielteenä on et kaikki kaappien ovet on oltava kiinni. Jos nään kaapin jonka ovi on auki, meen oitis sulkemaan sen. :'D + kynsien pureminen on pakkomielle. x>
Sama täällä~~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/petzipetz
Sponsored content





Pakkomielteet ja oudot tavat Empty
ViestiAihe: Vs: Pakkomielteet ja oudot tavat   Pakkomielteet ja oudot tavat I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pakkomielteet ja oudot tavat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Plaaplaa :: Muu keskustelu :: Yleinen keskustelu-
Siirry: