Plaaplaa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Keskustelua kaikesta maan ja taivaan väliltä.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Alkoholi/Tupakka/Huumeet

Siirry alas 
+2
Petzia
Friskies
6 posters
KirjoittajaViesti
Friskies
Juniori
Juniori
Friskies


Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 09.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimeKe Kesä 25, 2008 2:08 am

Eli tänne keskustelua alkoholista, tupakasta ja huumeista. Oli pakko luoda tää topic kun kaverit kaikki nykyään polttaa, kun luulee olevansa niin koviksia. Enkä tiiä miten sais ne irti röökistä.. 8| Minä en polta, ehen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Petzia
Seniori
Seniori



Viestien lukumäärä : 119
Registration date : 21.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimeKe Kesä 25, 2008 3:22 am

hahah mä poltan, mut emmä luule todellakaa olevani mikää kovis Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Petzia
Seniori
Seniori



Viestien lukumäärä : 119
Registration date : 21.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimeKe Kesä 25, 2008 3:23 am

ja alkoholiaki käytän 8(
Takaisin alkuun Siirry alas
Petzia
Seniori
Seniori



Viestien lukumäärä : 119
Registration date : 21.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimeKe Kesä 25, 2008 3:26 am

enkä siis ole ylpeä tekosistani Very Happy Oho sori kaikki tuli eri viesteihi 8(
Takaisin alkuun Siirry alas
Petzia
Seniori
Seniori



Viestien lukumäärä : 119
Registration date : 21.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimeKe Kesä 25, 2008 3:26 am

Mut huumeihin en koskis Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
pii
Aktiivinen
Aktiivinen
pii


Viestien lukumäärä : 88
Registration date : 08.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimeKe Kesä 25, 2008 3:48 am

Täälkin on yks joka on koukussa tupakkaan ja ryypännytkin oon. :'D Ja haluisin päästä kummastakin eroon, muttei oikeen onnistu Very Happy Kavereiden mukana toki alotin kaiken ton hörhöilyn x| Ja oon jääny monta kertaa kiinni ryyppäämisestä ja polttamisesta ja vanhemmat on ollu niin raivona et huh huh. Lastenkotiinkin uhkailee laittaa jos viel vähänki törttöilen, mut ei ne oo ikinä raaksinu pistää sinne vaik olisin mitä tehnyt, kunhan uhkailee. ;P Pari kertaa on kyl ollu lähellä et oon meinannu joutuu sinne ^^# Pari kaveria on ny laitoksessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/notoast
Petzia
Seniori
Seniori



Viestien lukumäärä : 119
Registration date : 21.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimeKe Kesä 25, 2008 11:04 am

höh ;/ mitä poltat Very Happy ? siis merkki ja väri 8D ? Mä poltan mitä vaa, mut ite ostan aina lm vihreet tai punastt Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Petzia
Seniori
Seniori



Viestien lukumäärä : 119
Registration date : 21.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimeKe Kesä 25, 2008 11:04 am

kuinkaua oot polttanu ?
Takaisin alkuun Siirry alas
pii
Aktiivinen
Aktiivinen
pii


Viestien lukumäärä : 88
Registration date : 08.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimeKe Kesä 25, 2008 11:19 am

Sama tääl, mitä vaan mitä tulee eteen. 8D Ehkä jotain vuoden tai kaks oon polttanu, välillä on sit ollu sellasia lakkoja et oon ollu muutaman kuukauden polttamatta ja sit langenu taas siihen :p
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/notoast
Petzia
Seniori
Seniori



Viestien lukumäärä : 119
Registration date : 21.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimeKe Kesä 25, 2008 12:49 pm

uhhu xd
Takaisin alkuun Siirry alas
pii
Aktiivinen
Aktiivinen
pii


Viestien lukumäärä : 88
Registration date : 08.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimeKe Kesä 25, 2008 2:12 pm

muah dx
mun vanhemmat lähtee viikonloppun sopivasti johonki ja oon yksin kotona, kaverit kenties keksii ryyppypuuhia siitäkin. >8'D hyödynnetään aina päivät jollon saa olla jollain ilman aikuisii. Razz ollaan viel niin järkevii ku meil on kunnon vakiporukka ain ryyppäämäs ja yks on jo kuollu johonki alkoholimyrkytykseen, siin vaihees oisin jo kuvitellu et itte ainaki oisin lopettanu. ^^'
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/notoast
Petzia
Seniori
Seniori



Viestien lukumäärä : 119
Registration date : 21.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimeKe Kesä 25, 2008 3:48 pm

siis mitä? yks sun kaveri kuollu alkoholimyrkytyksee :oo ? läheinenki ?
Mul on ollu alkoholimyrkytys.. oksentamal vaa kaikki ulos ; D et kyl siit sit selvittii, mut niin paha olo kyl oli ettei oikeest mtn rajaa, ja pääsärki ku vittu joku löis koko aja kirveel päähä 8D hei mä tuun sinne teil juomaa nyt viikonloppuna Smile ? ootko pii huumeita kokeillu koskaan ?
Takaisin alkuun Siirry alas
pii
Aktiivinen
Aktiivinen
pii


Viestien lukumäärä : 88
Registration date : 08.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimeTo Kesä 26, 2008 3:31 am

Juu, oli se aika läheine. :F Joo tuu vaa tänne juomaa. X'D HHuumeita en oo kokeillu ja niihin en varmana lankeekkaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/notoast
Jenny
Uusi
Uusi



Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 26.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimeTo Kesä 26, 2008 8:24 am

Yks juoppo tässä lisää... :') Vuoden seurasin kun kaverit ryyppäs ja poltti tupakkaa, 6 kk sitten mul oli kunnon angstikuukausi ja oltiin ulkona illal ja kaverit oli taas kännissä ja yks kavereista tuli tarjoo mullekkin viinaa ja suostuin sitten. Siitä kaikki alko. D: Muulloin kyl osasin kieltäytyä mut olin niin angstangstangst tuolloin. 8D Aina kun kaverit on saanu käsiinsä alkoholia ollaan pidetty kunnon ryyppybileet. :C Vanhemmat kerran sai kiinni itse teossa mut ryyppäämässä, raivosi ku gorillat ja sitten yhtäkkiä unohti koko jutun. :3 Sit tulin kerran kännissä kotiin keskellä yötä ja pikkuveli (5v) tuli itkee jalkoihin et mäkin oon langennu juomiseen, vanhemmatkin on alkoholisteja, ryyppää sillon tällön ja minä oon joutunu veljestä pitämään huolta ja pari kertaa käyny niin et vanhemmat ja veli kotona ja vanhemmat kännissä siel ja mäki huitelen jossain umpikännissä kavereiden kanssa. ._. Oon kyl nyt yrittäny lopettaa ihan veljeni takia, vaikka se onkin joskus aika apina. En vaan haluu et se joutuu kärsii mun takia. 8I
Takaisin alkuun Siirry alas
May
Admin
May


Viestien lukumäärä : 42
Paikkakunta : Jääkaappi
Registration date : 08.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimePe Kesä 27, 2008 2:48 am

Hyi teitä. 8D Mä en oo koskaan ryypännyt / polttanut... Tai no okei, oon kyl aikoinaan polttanut, seura tekee kaltaisekseen.;P Enään en polta kun päästin irti niistä röökikavereista. Muutenkin ne oli törkeitä, kiristi vaan ja puhu paskaa selän takana. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
http://plaaplaa.omgforum.net
Petzia
Seniori
Seniori



Viestien lukumäärä : 119
Registration date : 21.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimePe Kesä 27, 2008 2:50 am

;D Kurjaa toi veli juttu :<
Mut juomine on kivaa Very Happy Nyt tekee mieli lähtee johonki juomaa 8DD No mut et oo polttanu Jenny ? Hyvä vaa jollet oo Smile
Oho miten ne kiristi Surprised ?
Takaisin alkuun Siirry alas
pii
Aktiivinen
Aktiivinen
pii


Viestien lukumäärä : 88
Registration date : 08.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimePe Kesä 27, 2008 3:08 am

Kännis on hauska olla : D Mut mun kaverit + mä ollaan kännissä sellasia, et aletaan angstaa hirveesti ja valittaa kuika paskaa elämä on ja sit aletaa miettii itsemurhaa ja ties mitä. 8S Mut yleensä siin porukat on kaks jotka on suhtkoht selvinpäi ni ne samal kattoo ettei muut mee hirttäytyy johonki lipputankoon ;P Sit joskus me vaan huudetaan tuntemattomille olemattomia ja mennää nukkuu johonki puskaan. :DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/notoast
Petzia
Seniori
Seniori



Viestien lukumäärä : 119
Registration date : 21.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimePe Kesä 27, 2008 3:52 am

Ei vittu xd mäki huudan aina tuntemattomil ja meen juttelee iha innoissaa Very Happy Mä sit taas oon kännis semmone kauhee ylipirtee xd nauran ihan koko ajan, ja sit lähen oikeest mihi vaa mukaa, jos kaveri sanoo: "mennää hyppää parvekkeelt" nii mä seison siel kaiteel sit jo 8D ja kaikkeen pahantekoon lähen heti mukaa 8DD !
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenny
Uusi
Uusi



Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 26.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimeTo Heinä 03, 2008 3:23 pm

Mä en ees tiiä millanenen kännis oon, koska unohan yleensä ihan kaiken ku oon ollu kännis ;D Ainaki kuulemma kavereiden mukaan valittelen kaikille kaikkea ja laulan kauheesti. :'D Sit meluun kauheesti, kun sanotaan et kuiskaa jotain, ni sanon sen normiäänellä, sit kännis mun normaaliääni on sama asia ku huutamine ja jos sanotaa mulle et huuda jotai ni karjun ku joku hullu leijona. :'>
Takaisin alkuun Siirry alas
Chi-Chan
Juniori
Juniori
Chi-Chan


Viestien lukumäärä : 31
Registration date : 09.06.2008

Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitimeTi Loka 21, 2008 11:49 am

Repee xD Hyi teitä 8D Joo ite en oo koskaan koskenukkaan Cool kukaan ei sitten kuole alkoholimyrkytykseen 8DD Muuten suutun ja angstaan 8(((
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Alkoholi/Tupakka/Huumeet Empty
ViestiAihe: Vs: Alkoholi/Tupakka/Huumeet   Alkoholi/Tupakka/Huumeet I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Alkoholi/Tupakka/Huumeet
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Plaaplaa :: Muu keskustelu :: Yleinen keskustelu-
Siirry: