Plaaplaa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Keskustelua kaikesta maan ja taivaan väliltä.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 May-olento ~

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
May
Admin
May


Viestien lukumäärä : 42
Paikkakunta : Jääkaappi
Registration date : 08.06.2008

May-olento ~ Empty
ViestiAihe: May-olento ~   May-olento ~ I_icon_minitimeSu Kesä 08, 2008 12:12 pm

Eli olen se tämän foorumin tekijä, eli haukkukaa minut pystyyn jos ette ole tyytyväisiä foorumiin.. öh. (8 Rakastan ylikaiken totoroa, aww. <3 Siitä tulee nimimerkkini, siinä kun on tyyppi jonka nimi on Mei, niin minusta se olisi tylsä nimimerkkiin, niin laitoin May. 8D Eli juu.

Oikeaa nimeä ette varmaan tarvitse? 8P Sen kerron, että tämä tietokoneenääressäistuvaoutohemmo on sukupuoleltaan tyttö. Njuu.

Oon tämmöstä outoo japanityyppiä, MUTTA animesta ja mangasta en ole kiinnostunut. Razz Sellainen sekoilija olen, joka kerää kaikkea japanikrääsää. Köh köh. Ja köh.

Vuosimallia '93. Dumm. Rakastan eläimiä kauheasti, meillä on Zeta-Alaskanmalamuutti joka on 4 vee. Sitten Berninpaimenkoira Romeokin löytyy ja hoidossa käy Bordercollie Nella.

Tämän foorumin lisäksi käyn vain ja ainoastaan tuolla yhdellä Petz Island foorumilla. Sellönen petz -peliin liittyvä fooru. :3 Tykkäilen kaikesta foorumeissa pyörimisestä, juu-u.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://plaaplaa.omgforum.net
 
May-olento ~
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Plaaplaa :: Käyttäjille :: Oma esittely-
Siirry: