Plaaplaa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Keskustelua kaikesta maan ja taivaan väliltä.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 May's blog :>

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
May
Admin
May


Viestien lukumäärä : 42
Paikkakunta : Jääkaappi
Registration date : 08.06.2008

May's blog :> Empty
ViestiAihe: May's blog :>   May's blog :> I_icon_minitimeTo Kesä 12, 2008 12:22 pm

12. Kesäkuuta 2008, klo 21:17
Tänään ei ole tapahtunut oikein mitään ihmeellistä, mitä nyt oon ollut kavereitten kanssa ulkona jne. Kaverit laitto mut lukee kaikkea mangaa, vaikken pahemmin siitä tykkää, kunhan pakottivat. Oon kyl aijemin pari mangaa lukenut ja animea kattonut, mutta ei mun juttu ole ollut. :3 Lainasin yheltä kaverilta kyllä yhen mangan, oon lukenu puolet jo siitä ja illalla luen loput. Piirreltiin kavereitten kanssa ja naureskeltiin ja sekoiltiin jaja.. kaikkea tehtiin. 8'D Hauskaa oli<3 Oon nyt alkanu tappelemaan ton Windows Movie Makerin kanssa, innostuin tekee kaikkia videoita yms. sillä. Viellä kun tänään isä toi töistä mikin, voin äänittää kaikkea hauskaa ja juu... Ömm. X3 Eipä tässä muuta. Ajattelin valvoa pitempään tänään ja koneella oon koko yön, tosin pakko mennä jossain vaiheessa nukkumaankin kun muuten herään niin myöhään aamulla, haluun herätä huomenna aikasin. :d Eipä tässä muuta.

13. Kesäkuuta 2008, klo 17:48
Wooo, kolmastoista perejantai. ´D Oon siivonnut tänään huoneeni kunnolla, piirrellyt paljon kuten aina ja lukenut vanhoja tekemiäni sarjakuvia. Smile Ulkona oon vaan koirien kanssa käynyt, muuten oon ollut sisällä. Opetin Zetalle "toista" käskyn. Eli homma menee näin: kierrän vaikka pöydän, Zeta oottaa sivussa kattoen mistä kohtiin kuljen, kun sanon "toista" Zeta toistaa reittini, eli kävelee sen itse. Very Happy Sitä ollaan paljon tänään treenannut, yllättävän nopeasti oppi, ajattelin, että oppisi vasta illalla. 8D Olin muuten eilen kipeenä ja oon vielki mut silti oon ulkona riehumas jne ? 8D Hahah. Kuumetta, oksensin illal viel. Mut on KESÄ, en mä haluu olla kipee KESÄLLÄ, pitää olla ulkona vaik mikä ois. Loma-aikaa ei saa hukata olemalla kipee. xP Nyt kyl oon suhteellisen terve jo, kait ? Very Happy Ja mikä ihaninta, lähen huomenna ESPANJAAAAAAAAN! :*

21. Kesäkuuta 2008, klo 13:28
Hi ! Razz Vai pitäskö sanoo Hola? Oli kyl ihanaa. <3 Siis Espanjassa. 8D Eilen tulin takas, mut... Ei enää ikin sinne, pliiis!! X'D Suomeks sanottuna siel oli aika.. kamalaa? :'D Tai mulle siis tuli jonkilaine kulttuurishokki, se kieli oli outoo ja kaikki muuki. Very Happy Oli muuten ihan nastaa. Eksyin sinne ja en löytäny hotellii, et et.. Kiva. 8D Oh, kirjotan aika sekavasti, vai? Ihanaa oli nähä oma koti, koirat jne. <3 AWW. <3 Espanjö. Otin paljon uusii sanoi, esim. bueno ja filete. Very Happy Mut, oon palannut!!!


Viimeinen muokkaaja, May pvm La Kesä 21, 2008 4:32 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://plaaplaa.omgforum.net
Julia
Aktiivinen
Aktiivinen



Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 08.06.2008

May's blog :> Empty
ViestiAihe: Vs: May's blog :>   May's blog :> I_icon_minitimePe Kesä 13, 2008 2:45 pm

ESPANJA :O
MÄKI HALUUN
TUUN MUKAAN
XD
Takaisin alkuun Siirry alas
May
Admin
May


Viestien lukumäärä : 42
Paikkakunta : Jääkaappi
Registration date : 08.06.2008

May's blog :> Empty
ViestiAihe: Vs: May's blog :>   May's blog :> I_icon_minitimeLa Kesä 21, 2008 4:27 am

Hahah et tuu, etkä tullu. Very Happy I'm back <3 tai jotain miten sanotaankaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://plaaplaa.omgforum.net
Sponsored content





May's blog :> Empty
ViestiAihe: Vs: May's blog :>   May's blog :> I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
May's blog :>
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Plaaplaa :: Käyttäjille :: Oma blogi-
Siirry: