Plaaplaa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Keskustelua kaikesta maan ja taivaan väliltä.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Chibi rustailee #

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Chi-Chan
Juniori
Juniori
Chi-Chan


Viestien lukumäärä : 31
Registration date : 09.06.2008

Chibi rustailee # Empty
ViestiAihe: Chibi rustailee #   Chibi rustailee # I_icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 2:56 pm

10.6.2008 Tiistai,
Heräsin aamulla naapurin koiran jatkuvaan haukuntaan. Tänään kävin ratsastamassa odotin oikein innolla sitä.Puin ratsastusvaatteet ja otin kamppeet kassiin ja lähdin kaverilleni josta aioimme lähteä pyörällä tallille.Minulla ei ollut hanskoja kädessä ja tihkutti.Oli kylmä ilma.Aluksi aioimme mennä pyörällä vähän aikaa mietittyämme suostuimme, että kaverini isä veisi meidät ja yhden toisen kaverini tallille joka tulisi katsomaan tuntia.Saavuimme tallille.Tiesin jo, että menen Tunkilla ja, että kaverini Jampalla.Tunti alkoi kivasti.Sain Tunkin hyvin liikkeelle vaikka minulla onkin heikko pohje.Pohkeeni kehittyi tunnin aikana kovemmaksi ja sain Tunkin ilman raippaa raviinkin.Keventämisen rytmiä en löytänyt joten piti mennä harjoitusravissa aina, kun ravattiin.Tunkki oli jukuripää.Aina, kun mentiin puomeille päin se vain ohitti ne ja aina välillä lähti keskelle seikkailemaan.Sama asia Jampalla paitsi, että se meni aika usein puomit.Tunninpitäjä lopuksi jotain tälläistä: "En mää voi tulla siihen avustaan teitä, kun silloin se hevonen luulee, että mua pitää totella, että sit siellä talutustunneilla on ne avustajat".Pikkasen inhotti selvästi yritti suositella mulle ja kamulle talutustunteja :s.Tunkki jatkoi joten en saanut riisua sitä varusteista ja harjata.Jäin vähäksi aikaa kaverilleni josta minun sitten piti lähteä kotiin syömään.Palasin sinne takaisin, kun olin siivonnut huoneeni.Keppistelimme kaverillani ja pelasimme nintendolla.

11.6.2008 Keskiviikko,
Aamulla heräsin itsestään.Minulla oli kauhea niska kipu.Kaverini olivat jalkapallo pelissä.Päätin nukkua vielä vähän aikaa.Heräsin seuraavaksi taas kerran naapurin koiran haukuntaa.Olisin halunnut nukkua vielä, mutta se koira vain haukkui ja haukkui.Nousin ja otin tuolin huoneesta ja kannoin sen veljeni huoneeseen.Laitoin Playstation 2 päälle ja istuin tuolille.Vihdoinkin oli aikaa pelata rauhassa, kun joka päivä, kun kaverini oli meillä hön halusi pelata õkamia.Olin koko päivän sisällä koska niskani olivat niin kipeät.Onneksi olin valinnut oikein rennon tuolin.Kävin välillä syömässä ja välillä olin tietokoneella.Joskus vain istuin ja mietiskelin asioita.Päätin yrittää valvoa koko yön ja toivoin, että äitini ei patistaisi minua nukkumaan.Lähdin koneelta yhdessä välissä ja menin makoilemaan sänkyyni ja lueskelin siinä samalla.Valvoin 4.00 asti, mutta sitten nukahdin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Chi-Chan
Juniori
Juniori
Chi-Chan


Viestien lukumäärä : 31
Registration date : 09.06.2008

Chibi rustailee # Empty
ViestiAihe: Vs: Chibi rustailee #   Chibi rustailee # I_icon_minitimeTi Loka 21, 2008 11:39 am

No oho oonpa mää kirjottanu oikeen tarkasti O_o Ei uskos xD Tai siis et "minulla" "ystäväni" xD Repeen xDD En mä nykyään noin kirjota xD
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Chibi rustailee #
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Chibi, Chi-Chan

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Plaaplaa :: Käyttäjille :: Oma blogi-
Siirry: