Plaaplaa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Keskustelua kaikesta maan ja taivaan väliltä.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Mitä keräilette?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
May
Admin
May


Viestien lukumäärä : 42
Paikkakunta : Jääkaappi
Registration date : 08.06.2008

Mitä keräilette? Empty
ViestiAihe: Mitä keräilette?   Mitä keräilette? I_icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 9:01 am

Eli onko teillä joku keräilykohde, mitä keräätte? Mä kerään kaikkea japanikrääsää. Isä ennen kävi työmatkoilla eri maissa, välil kävi japanissa niin toi kaikenlaista turhaa mulle sieltä. :') Rakastanhh tota japanijuttukokoelmaani <3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://plaaplaa.omgforum.net
Chi-Chan
Juniori
Juniori
Chi-Chan


Viestien lukumäärä : 31
Registration date : 09.06.2008

Mitä keräilette? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä keräilette?   Mitä keräilette? I_icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 10:49 am

Mitä keräilette? Picture056
Noitahan minä keräilen Very Happy Tuossa on kaikki jotka tällä hetkellä omistan ^^ Pitäs käyä Mustissa ja Mirrissä ostaan uus (siel oli sellanen mitä mulle ei ollu).Noi on kaikki halppiksesta pari on sellasta jotka piilotin sinne halpa-halliin et saan ne ostettuu ne sit ku on rahaa Muahahahah xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Julia
Aktiivinen
Aktiivinen



Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 08.06.2008

Mitä keräilette? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä keräilette?   Mitä keräilette? I_icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 2:17 pm

Vvooo! Vähän mäki haluun alkaa keräilee noit mitä Chibikin 8D Tykkään kaikesta pikkukrääsästä. Tällä hetkellä en keräile mitään, pienenä *köh* keräsin barbien vaatteita, et joo moi. :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mitä keräilette? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä keräilette?   Mitä keräilette? I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mitä keräilette?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Plaaplaa :: Muu keskustelu :: Yleinen keskustelu-
Siirry: