Plaaplaa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Keskustelua kaikesta maan ja taivaan väliltä.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 FRISKIES shapes ?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Friskies
Juniori
Juniori
Friskies


Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 09.06.2008

FRISKIES shapes ? Empty
ViestiAihe: FRISKIES shapes ?   FRISKIES shapes ? I_icon_minitimeMa Kesä 09, 2008 5:38 am

Eli se on Friskies täällä tässä vaan. Smile Kerron teille vähän tästä.. jostain. No eli rekisteröidyin tänne tuskallisesti. Vihaan luukku.comin maileja, sinne nää aktivointiviestit tulee niiiiin hitaasti. Huoh. >_< Enkä jaksanu tuntikausia oottaa, et se aktivointiviesti tänne tulis ! Mur. Mutta samalla rekisteröitymisestä oli hyötyä; tein vihdoin ja viimein uuden sähköpostin (wippiesiin, en suinkaan surkeaaseen luukkuun) ja siinä samalla luovuin tyhmästä entisestä nickistäni, kaivoin uuden tyhmän nickin esiin. 8D Keksin alle minuutissa tän nickin, tossa mun edessä on ostoslista, jossa lukee koirien makupaloja ja ruokia. Siin lukee että "Friskies Shapes", eli Friskies minä nyt olen makupalojen mukaan. Hau-hau hauskaa?

Ja jotain järkevää..!

FRISKIES ON...
tyhmä, ruma, laiska, hölmö, ehkä hauska, eläinrakas, hämähäkkityyppi (tykkään hämiksistä!), koiran omistaja, normaalipainoinen, ahmatti kuitenkin, kauhuleffojen fani, shoppailija, onnellinen aina, joskus surullinen, arkakin, ihminen, tyttö

FRISKIESIN RAKKI
Eli minulla on hurtta, joka on hölmö. 4 vuotias, ja edelleen käyttäytyy kuin pentu. -.- Siinä on coton de tulearia sekä bichonia, sellane valkonen pörrökasa, pienikokoinen ja hölmö. Siksi se sai nimekseen Einari. Einari on niin hölmö nimi. Sitten sitä kutsutaan Ukoksi ja Ismoksikin välillä. Vaikka se siltä näyttää, että pidämme koiraamme tyhmänä apinana, rakastan sitä älyttömästi. Pieni miesystäväni. ♥

FRISKIES NÄYTTÄÄ
Eli ulkonäköön! Koska en keksi parempaa tekemistä, niin shoppailen usein ja pidän huolta ulkonäöstäni. -.- Woot. Minulla on punertavat hieman luonnonkiharat hiukset. En ole liian lyhyt enkä liian pitkä, siltä väliltä. Olen pellen näköinen. Klovnii~ Ja joo.. ! Ei muuta 8D

SIINÄ KAIKKI
Takaisin alkuun Siirry alas
 
FRISKIES shapes ?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Plaaplaa :: Käyttäjille :: Oma esittely-
Siirry: